Gebelikte Bakım

• Doktorunuz tarafından önerildiği takdirde gebelik boyunca yüz ve cilt kremleri , makyaj malzemeleri kullanılabilir.
  • Doktorunuz tarafından önerildiği takdirde Doğal saç boyası gebelik boyunca max 2 kez uygulanması önerilebilir.
  • Epilatör ve ağda uygulanabilir ancak lazer epilasyona ara verilmelidir.
  • Gebeliğin yaklaşık 4. ayından sonra uygun bir çatlak kremi kullanılmaya başlanmalıdır. Meme başı kremi uygulaması ise 37. gebelik haftasından sonra başlanması uygundur.
  • Gebelikte karın ve bel bölgesi dışında masaj uygulanabilir.
  • Gebelikte banyoda 15 dakikadan daha uzun süre kalmamaya ve çok sıcak duşlar almamaya dikkat edin, hamam, sauna ve kaplıca sakıncalıdır.
  • Hamileliğiniz boyunca düzenli olarak kullandığınız bütün kimyasallardan uzak durun. Şampuan ve duş jeli yerine doğal sabunları yada bebekler için üretilen ürünleri tercih edin.
  • Gebelik döneminde Diş muayenesini aksatmamanız, vücudunuzda enfeksiyon oluşmasını ve gebeliğinizde yaşayabileceğiniz bir takım problemlere engel olur. Bu nedenle Gebelik döneminde  Diş hekiminiz tarafından genel kontrollerinizi yaptırmanız uygun olacaktır..
  • Gebelik sırasında sık görülen cilt değişikliklerinden biride  vücudun her yerinde oluşabilen lekelerdir. Gebelik maskesi, düzensiz sınırlı kahverengi lekelerdir ve  sıklıkla yanaklar, alın, üst dudak, burun ve çenede   oluşabilir. Bu tarz lekelerin oluşmaması için, sadece güneşli havalarda değil, her durumda  hatta bol ışıklı bir ortamlarda da  güneş  kremi kullanmanız uygun olacaktır.
  • Gebelikte güneşlenmek için, güneş ışınlarının dik gelmediği sabah ve akşamüstü saatlerini (Saat 11:00 – 18:00) tercih edilmelidir. Güneşlenirken en az 30 faktörlü bir koruyucu kullanılmalıdır.